Klachtenprocedure cliënten

 

Tobas Jeugdhulp heeft samen met Moveoo en Levanto een onafhankelijke klachtencommissie. De klachtenprocedure treft u aan in onderstaande link.

 

DOWNLOAD ‘KLACHTENPROCEDURE CLIËNTEN’

Vanaf 18 december 2017 voldoen wij aan de ISO-9001:2015 certificering. Kiwa heeft vastgesteld dat het door Tobas Jeugdhulp BV gehanteerde kwaliteitssysteem en de toepassing daarvan voldoen aan NEN-EN-ISO 9001:2015 voor het toepassingsgebied: Het bieden van individuele begeleiding en verblijf aan jongeren.

Nadere informatie over het toepassingsgebied van dit certificaat en de van toepassing zijnde eisen uit de ISO 9001:2015 kunt u opvragen bij de gecertificeerde onderneming.

Sinds 1 mei 2020 heeft Tobas Jeugdhulp het Keurmerk Meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling verkregen. Hiermee voldoen wij aan de wettelijke verplichting om de meldcode binnen onze organisatie te borgen, te werken met een goed protocol en een aandachtsfunctionaris. Het protocol is bedoeld om onze medewerkers snel duidelijkheid te geven over de te nemen stappen binnen de meldcode. Meer informatie hierover vindt u bij de LVAK.